Графік особистого прийому громадян керівництвом сільської ради
опубліковано 27 лютого 2024 року о 11:31

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

День прийому

Години прийому

Мартиненко

Юрій Іванович

Сільський голова

Перший та третій понеділок кожного місяця

з 10-00 до 12-00
та
з 13-00 до 16-00

Ішутінова Альона Олексіївна

Заступник голови з питань діяльності виконавчих органів

щочетверга

з 9-00 до 12-00
та
з 13-00 до 16:00




ПОРЯДОК

організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом сільської ради

 

       1. Цей порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у сільській раді.

       2. Особистий прийом громадян проводиться керівництвом сільської ради в установленому порядку відповідно до статті 22 Закону України “Про звернення громадян”.

       3. Графік виїзного особистого прийому громадян за місцем їх роботи та проживання керівництвом Раївської сільської ради затверджується щомісячно (за потребою).

       4. Особистий прийом громадян проводиться керівництвом сільської ради за адресою: вул. Каштанова, 19, м. Синельникове в установлені графіком дні. Під час карантинних обмежень, в умовах надзвичайних ситуацій та/або надзвичайного стану порядок проведення особистого прийому громадян визначається окремо.

       5. У разі відсутності сільського голови, особистий прийом громадян здійснюють секретар сільської ради, заступник голови з питань діяльності виконавчих органів ради чи керуюча справами (секретар) виконавчого комітету сільської ради.

       6. Прийом громадян проводиться щоденно (спеціалістом, до функціональних обов’язків якого входить робота зі зверненнями громадян, відділу діловодства, контролю та організаційної роботи виконавчого комітету сільської ради) крім вихідних та святкових днів.

       7. Вхід громадян до сільської ради є вільним і не потребує оформлення.

       Не допускаються до прийому особи, які мають при собі зброю; перебувають у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння; мають ознаки психічного розладу; створюють небезпеку для оточуючих; які перешкоджають діяльності посадових осіб місцевого самоврядування та службовців сільської ради; які не дотримуються заходів з протиепідемічної безпеки.

       8. Співбесіду та запис громадян на особистий прийом із з’ясуванням прізвища, ім’я, по батькові, місця проживання, соціального стану, змісту порушеного питання проводить спеціаліст відділу діловодства, контролю та організаційної роботи виконавчого комітету сільської ради, до функціональних обов’язків якого входить робота зі зверненнями громадян, або начальник чи інші спеціалісти відділів виконавчого комітету сільської ради.

       9. Під час співбесіди з громадянином, на підставі документа, що посвідчує особу, оформлюється реєстраційно-контрольна картка, в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

       10. Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується його звернення.

       11. Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося, проводиться у разі, якщо питання, порушене у попередньому зверненні, не було вирішено по суті. У такому випадку до реєстраційно-контрольної картки додаються попередні реєстраційно-контрольні картки та копії архівних матеріалів з порушеного питання.

       12. Забороняється відмова у прийомі громадянина з таких підстав: за ознаками раси, кольору шкіри, з політичних та релігійних переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних та інших ознак.

       Про відмову в особистому прийому громадянинові надається відповідне роз’яснення.

       13. За бажанням громадянина забезпечується конфіденційність особистого прийому.

       14. Під час проведення особистого прийому громадян разом з ними можуть бути присутні їхні представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами.

       Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

       15. Якщо порушене громадянином питання вирішити безпосередньо на особистому прийомі неможливо (є потреба у додатковій перевірці, вивченні, вжитті певних заходів), воно розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.

       16. Відповідь на звернення, за згодою громадянина, може бути надана усно у ході особистого прийому, або письмово в установленому законодавством порядку.

       17. Якщо у зверненні порушуються питання, вирішення яких не належить до компетенції сільської ради, громадянину відповідно до чинного законодавства надаються обґрунтовані роз’яснення.

       18. В особистому прийомі може бути відмовлено з таких підстав:

  • повторне звернення одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті;
  • звернення особи, визнаної судом недієздатною (за винятком випадків, коли від імені особи діє законний представник, повноваження якого оформлені у встановленому законодавством порядку).

       Про відмову в записі та її причини громадянинові надається відповідне роз’яснення.

       19. Реєстрацію та облік звернень, прийнятих на особистому прийомі громадян керівництвом сільської ради, здійснює спеціаліст відділу діловодства, контролю та організаційної роботи виконавчого комітету сільської ради, до функціональних обов’язків якого входить робота зі зверненнями громадян, відповідно до чинного законодавства.

       20. За результатами особистого прийому громадян керівництво сільської ради, а також за їхнім дорученням спеціаліст відділу діловодства, контролю та організаційної роботи виконавчого комітету сільської ради, до функціональних обов’язків якого входить робота зі зверненнями громадян, або начальник вищезазначеного відділу сільської ради, у межах своєї компетенції, готують доручення, надсилають звернення до відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій, вживають інших передбачених законодавством заходів.

       21. Спеціаліст відділу діловодства, контролю та організаційної роботи виконавчого комітету сільської ради, до функціональних обов’язків якого входить робота зі зверненнями громадян, веде систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі та інформує про це керівництво сільської ради.

       22. Інформація про порядок організації та проведення особистого прийому громадян в сільській раді і графік особистого прийому громадян керівництвом сільської ради розміщується на вебсайті сільської ради, а також у доступному для вільного огляду місці.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux