1. Загальні положення
1.1. Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр) утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Раївської сільської ради.
1.2. Центр – це структурний підрозділ виконавчого комітету Раївської сільської ради, в якому надаються адміністративні послуги фізичним та юридичним особам (далі – суб’єкти звернень), передбачені чинним законодавством України.
1.3. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Центру приймається Раївської сільської радою.
1.4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, розпорядженнями сільського голови, цим Положенням та іншими нормативними актами.
1.5. Положення розроблено відповідно до законів України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про адміністративні послуги”, „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг”, постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 118 „Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг” (із змінами), інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері надання адміністративних послуг.
2. Основні завдання Центру
2.1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.
2.2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг.
2.3. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг.
2.4. Проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг відповідно до частини четвертої статті 7 Закону України „Про адміністративні послуги”, визначення та вжиття заходів до підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи.
2.5. Забезпечення процесу автоматизації прийому документів та надання адміністративних послуг шляхом використання інформаційних систем та систем електронного документообігу.
2.6. Унеможливлення виникнення корупційних ризиків під час надання адміністративних та інших послуг.
2.7. Захист персональних даних.
2.8. Організація ефективної взаємодії між суб’єктами звернень, адміністраторами та суб’єктами надання адміністративних, інших послуг.
3. Організація роботи Центру
3.1. Центр забезпечує надання адміністративних послуг із залученням до його роботи посадових осіб окремих виконавчих органів (структурних підрозділів) виконавчого комітету сільської ради. Перелік таких посадових осіб визначається сільським головою.
3.2. Матеріально-технічне, організаційне забезпечення діяльності Центру, керівництво та відповідальність за організацію діяльності Центру покладається на виконавчий комітет сільської ради.
3.3. На підставі узгоджених рішень сільської ради та суб’єкта надання адміністративних послуг окремі адміністративні послуги можуть надаватися через центр посадовими особами такого суб’єкта. Зазначені послуги надаються виключно у разі, коли вони не можуть бути надані у центрі адміністратором або їх надання адміністратором є значно гіршим для інтересів суб’єктів звернення та/або публічних інтересів. В узгоджених рішеннях зазначаються обґрунтування їх прийняття.
3.4. Посадові особи суб’єктів надання адміністративних послуг зобов’язані дотримуватися вимог щодо часу прийому та інших вимог до організації роботи у центрі, встановлених сільською радою.
3.5. Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, його територіальні підрозділи та віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів, визначається сільською радою.
3.6. Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, повинен обов’язково включати:
3.7. У центрі також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг, укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо, тепло-, газо-, електропостачання тощо), а також надання суб’єктам звернення можливості самостійно звернутися за отриманням адміністративних послуг, які надаються в електронній формі, за допомогою безоплатного використання ними місць для самообслуговування.
3.8. У приміщенні, де розміщується Центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).
3.9. Добір суб’єктів господарювання для надання супутніх послуг здійснюється сільською радою на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.
3.10. Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.
3.11. У приміщенні, де розміщується Центр можуть проводитись соціальні, культурні, просвітницькі та інші заходи, спрямовані на задоволення потреб та інтересів сільської територіальної громади, розвиток громадянського суспільства, якщо вони не перешкоджають наданню адміністративних послуг.
3.12. У Центрі може здійснюватися прийом суб’єктів звернення з надання безоплатної правової допомоги.
3.13. При наданні адміністративних та інших послуг забезпечуються:
3.14. З метою забезпечення створення зручних та доступних умов отримання послуг у межах Раївської сільської громади утворюються віддалені робочі місця, що розташовуються за адресами:
3.14. Організаційне забезпечення діяльності віддалених робочих місць здійснюється Центром.
3.15. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.
3.16. Працівники Центру призначаються та звільнюються з посади сільським головою відповідно до чинного законодавства.
3.17. Окремі завдання адміністратора, пов’язані з наданням адміністративних послуг, отриманням заяв та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, може здійснювати староста.
3.18. З метою належної організації надання адміністративних послуг через Центр адміністратори, староста та інші особи, на яких покладається виконання завдань адміністратора, беруть участь в навчанні, яке може проводитися за участю суб’єкта надання адміністративних послуг у випадках, визначених законодавством.
4. Адміністратор Центру
4.1. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора – посадової особи виконавчого комітету сільської ради, який організовує надання адміністративних послуг.
4.2. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади сільським головою в установленому законом порядку.
4.3. Кількість адміністраторів, які працюють у Центрі, визначається сільською радою, виходячи з принципу забезпечення якісного й оперативного прийому суб’єктів звернення, але не менше, ніж чотири особи.
4.4. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, порядкового номера печатки та найменування Центру.
4.5. Основними завданнями адміністратора є:
4.6. Адміністратор має право:
5. Керівник Центру
5.1. Центр очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства про службу в органах місцевого самоврядування.
5.2. Основні завдання начальника Центру :
6. Фінансування діяльності Центру
6.1. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Центру здійснюється за рахунок державного та місцевих бюджетів, та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
6.2. Центр звільняється від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг, а також від плати за обов’язкове навчання роботі з такими реєстрами.
Сільський голова Юрій МАРТИНЕНКО